Isnin, September 13, 2010

selamat hari raya ; nak weit ayew

hahaha,,itu lah yg aku ucapkan kat semua org sepanjang raya nee..org ucap,,"selamat hari raya,maaf zahir & batin" tapi aku lak sengal laen sikit..hahaha,,di kesempatan ini aku ingi mengucapkan selamat hari raya(nak weit ayew), maaf zahir & batin kepada semua sahabat serta mereka yg mengenali ku. mungkin aku pernah terkasar bahasa, terlancar kata, terburuk laku dan mana ter ter ter yg tak tersengaja kan laa,,harap dimaafi khilaf ku ini.. 


waktu hari raya pertama,,kami sekeluarga..8beranak kesemuanya sedondon dlm ungu,,aku pakai baju kurung pahang jew..itu pown mak yg belikan,,ahaks! semangat asalnya raya nee nk kenakan jubah hitam tapi pitih tadok weyh,,ahaks! tapewlaa,,mungkin bukan rezeki aku nk pakai tahun nee..raya haji nati,,ada duit aku beli laa..lepas pg smbhyng raya,kitorg semua berkumpul utk bersalam salaman,,mintak ampun ngn mak abah aku..tggu adek2 aku mintak ampun kat aku..hehee,,byk dosa ngn mak ngn abah hohoo,,pastu..makanan2 yg mak buat sedap dowh! huhu,,aku cuma mkn ketupat dgn kuah lodeh..shedap oh..pg mana2 pown pakai tuh ajew..hehehe,,



mak salam abah,,comel jew..hehe

me in my baju raya,mak bought it for me =)


Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin dr kami sekeluarga..


xoxo; 
syuhasazali


Tiada ulasan:

Catat Ulasan