Rabu, September 08, 2010

bergumbira sama-sama

today,,aku keluar dgn my baby; rose n wafi (rose;s ex schoolmate) utk tgok wayang di GSC One Utama, asalnya nk tgok cerita Step Up 3D tp sbb daa agak terlewat dr waktu tayangan..kitorg tukaa plan utk tgok Piranha..boleyh pulak waktu tgh syok2 tgok movie(syok sgt laah!),,tibe2 filem tuh berhenti,,screen jadik hitam sahaja! tiba2 si Wafi sengal nee bersuara "woii,,aku bayar rm10 nk tgok movie nee!",, habes gelak satu panggung..sengal gak budak nee..agak kecoh gaklaa keadaan dlm panggung sekejap..bila daa oke semula,,

dengan ketiadaaan popcorn & air coke,kitorg pown tonton laa cerita tuh smpai abes,,aku bagi rate utk movie nee 2/5 star..wafi pulak ckp byk sgt bikini part kene potong,,kalaw tak nk kasik 4/5! ahaks! yalahh,,bukannya apa..jln cerita cerita nee mmg tak kukuh! ada kew ikan piranha tuh tggl dlm gua dlm tasik dan bertelur & membiak sejak zaman purba..lepas tuh hnya mula keluar dr sarang dia dlm gua tuh lepas berlaku gempa bumi..tidakkah kalian terfikir cemana pulak laa kan ikan tuh bernafas?? ahh abaikan,,film nee rate 18 & above..itulaa sbnrnya die nk tunjuk,,"smooth" sexual scene,,yg lain apew die kesahh,,hehehe :P

pixcas



me & ghose <3

meet wafi~!

me ,  ghose & wafi ngee =D

ini sy; rose kata nampak chomel,,lalala =">

ghose sama wafi 

sy kenal sygg sy.. ini sygg sy <3


xoxo;
syuhasazali

Tiada ulasan:

Catat Ulasan